Khayal Dadah Bersama Patung Seks, Seorang Lelaki Ditahan

Seorang lelaki berusia 48 tahun ditahan bersama patung seks oleh Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) Daerah Miri dalam operasi yang dilakukan di Bekenu, Miri, Sarawak.

BACA : Pembunuh 3 Beradik Tidak Gila, Berpunca Daripada Dadah

Ujian saringan awal mendapati suspek yang masih bujang itu positif dadah jenis methamphetamine dan pemeriksaan di biliknya turut menemui beberapa DVD lucah dan patung seks untuk pemuas nafsu.

Suspek mengaku menggunakan dadah bagi tujuan meningkatkan nafsu dan melayan video lucah bersama patung tersebut. Hmmm…

Haishhh… dah tahun 2019 pun masih ada jugak manusia macam ni… (sambil berfikir kat mana nak beli patung macam tu)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*