Mont Cabana Eau De Parfum, Wangi Sehingga 60 Jam?

04/06/2018

Biar betul wujud minyak wangi yang ketahanan bau sehingga 60 jam? Agak-agak la nak menipu pengguna. Eh, betul ke tipu ni? Jap… tak puas hati?

Sedangkan minyak wangi yang harga lebih RM500 dan beribu pun boleh tahan sehingga 24 jam, ini kan pula minyak wangi yang harga RM129 sahaja, bau wangi sampai 60 jam.

Kalau korang nak tahu, Mont Cabana Eau De Parfum ni juga merupakan produk tempatan dan baharu sahaja dikeluarkan pada bulan Mei lepas. Haishh… masih tak caya laa boleh tahan sampai 60 jam sebab harga tak masuk akal. RM129 sahaja! Diulang RM129 sahaja!

Biar betul? Zul Ariffin pun pakai minyak wangi Mont Cabana ni? Yang ni lagilah tak masuk akal’kan. Tak kan lah selebriti terkenal macam Zul Ariffin pakai minyak wangi tempatan yang baharu dalam pasaran ni…

Tapi kan, pada mereka yang utamakan penampilan yang “Eksklusif, Anggun dan Bergaya” memang kena lah dengan korang sebab minyak wangi murah ni sesuai sangat dengan penampilan macam tu.

Laa.. ingatkan minyak wangi ni untuk lelaki jer, rupa-rupanya Mont Cabana Eau De Parfum ni ada dua pilihan sama ada untuk lelaki mahu pun wanita. Oh… maknanya kita boleh pilih nak bau ‘keras’ untuk lelaki, dan bau ‘manja’ untuk wanita.

Tetapi yang paling best, botol dan kotak dia sangat-sangat mengancam! Sangat-sangat eksklusif dan VVIP reka bentuk botol dan kotak minyak wangi yang tahan lama ni. Geram tak?

Okaylah, kalau korang teringin nak mencuba minyak wangi yang ketahanan bau sehingga 60 jam ni, apa kata korang terus ke Fanpage Mont Cabana atau korang Whatsapp jer Zul Ariffin, eh silap… korang Whatsapp jer pengedar sah Mont Cabana ni.

Kalau boleh korang hubungi sekarang, mana tahu dapat free gift dan harga kasih sayang sempena hari raya ni kan. Hehehe…

Oh ya, kalau korang takde Whatsapp atau malas nak Whatsapp, korang boleh jugak call atau SMS nombor telefon +6019-8299799 dengan segera ya!


Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Terima Kasih.

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: