Semak Kelayakan Anda Untuk Mendapatkan Dekoder MYTV Percuma

26/09/2016

Untuk pengetahuan yang menantikan pesaing Astro iaitu MYTV Broadcasing sudah mula mengedarkan Dekoder MYTV Basic secara percuma kepada semua yang layak. Adakah anda salah seorang yang bertuah itu?

Sebanyak 2 juta Unit Dekoder Percuma (MYTV Basic) akan diberikan kepada isi rumah terpilih di seluruh negara secara percuma.

Penerima MYTV Basic perlu membuat pemasangan sendiri berpandukan Panduan Pemasangan yang disertakan bersama set dekoder tersebut.

Okay, diingatkan ada bayaran yang dikenakan sekiranya anda memerlukan bantuan pemasangan antena luaran, caj pemasangan sebanyak RM180 (termasuk antena dan pendawaian) akan dikenakan.

Bagi yang memerlukan bantuan teknikal selain daripada pemasangan antena pula, caj minimum sebanyak RM50 akan dikenakan. Tiada yang percuma okay!

Cara semak untuk MYTV Dekoder Basic percuma

Dah semak kelayakan anda sama ada layak atau tidak untuk menerima MYTV Dekoder Basic ini secara percuma? Kalau belum, jom kita semak kelayakan anda dengan cara yang sangat mudah di bawah :

1) Layari laman web utama MYBROADCASTING MALAYSIA dengan klik pautan ini.


2) Cari bahagian semak kelayakan Unit Dekoder Percuma seperti di atas. Masukkan nombor kad pengenalan anda pada ruangan yang disediakan dan klik butang ‘hantar’.


3) Sebaik sahaja anda klik pada butang ‘hantar’, anda akan mendapat keputusan sama ada layak atau tidak dengan segera. Contoh di atas adalah rakyat Malaysia yang malang kerana tidak layak untuk menerima MYTV Basic Decorder. Hehehe…

Oh ya, kalau anda terpilih dan layak untuk menerima Dekoder MYTV Basic percuma dan tidak tahu bagaimana untuk memasang dekoder tersebut, anda bolehlah mencari ejen di kawasan anda.

Klik di sini untuk melihat senarai ejen pemasangan dekoder MYTV seluruh Malaysia.

Carian Anda :

Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Terima Kasih.

{ 33 comments… read them below or add one }

Siti umi kalsom binti md zin November 1, 2016 at 1:06 pm

Saya ingin memiliki mytv

Reply

Shahrul bin mustapa November 23, 2016 at 7:25 pm

Shahrul bin mustapa
batu4 jalan datuk kumbar 05300 alor
Setar kedah

Reply

JUBAIDAH BINTI NUSTARI December 7, 2016 at 10:19 am

semak tarikh serahan mytv

sekian.

Reply

JUBAIDAH BINTI NUSTARI December 7, 2016 at 10:23 am

7508126090
felda umas
tawau sabah

Reply

thila January 26, 2017 at 5:46 pm

how to apply yr service

Reply

MOHD MASRI BIN ALI@ZAHARI February 10, 2017 at 9:32 pm

Saya nk tanya macamane saya nk apply decoder mytv percuma..

Reply

Mohdzaini bin ibrahim February 20, 2017 at 8:58 am

Saya suka

Reply

zamri bin abdul hamid March 9, 2017 at 11:59 am

Saya layak ke

Reply

nor izzati waddin abdullah March 17, 2017 at 9:19 pm

Macam mana nak dapat mytv balik…

Reply

Muhammad nur aiman bin mohd nazam May 22, 2017 at 4:24 pm

saya layak untuk menerima mytv ni

Reply

jack June 17, 2017 at 9:03 pm

As’slm.. sy dan istri sy bru mndirikn rumah tngga 2 taOn yg lpas apabila dpt tau tentang mytv ni istri sy mnyemak sama ada kita org layak atau tidk? Trnyata kmi layak mndptkan mytv tp ke mna kah prlu kmi rujuk ???

Reply

Roslina July 7, 2017 at 1:56 pm

Macam mana cara nak dapatkan decoder percuma?

Reply

MAS July 11, 2017 at 8:27 am

MACAMANA NAK APPLY DECORDER MYTV SECARA PERCUMA

Reply

Wan zamri July 13, 2017 at 9:24 am

Salam 1 malaysía…sy ingin brtanya mengapakah sy @ mak tidak menerima dekoder mytv prcuma sedangkn kami brdua adalah penerima brim…
Sekian terima kasih.

Reply

Mohd sufian bin lah July 19, 2017 at 11:01 am

To kenapa saya tidak menerima sekunder my tv sedang budaya penerima batin budaya tau…..

Reply

Mohd sufian bin lah July 19, 2017 at 11:06 am

Salam 1 malaysia kenapa saya tidak dpt recoder my tv,sedangkn saya pn seorang penerima batin juga,pasaipa saya tk dpt tlong gitau sikit…

Reply

MARIA July 26, 2017 at 11:21 am

saya nak mytv juga….tolong prihatin hamba Allah tak mampu pasang mytv

Reply

Zorida idrahim July 27, 2017 at 9:39 pm

Macam mana nak mohon

Reply

Ahmad syahiddin July 28, 2017 at 10:45 am

Kenapa my tv tidak sampai ke rumah saya lagi sedangkan saya berjaya

Reply

Nor Aziah Abd Manap August 19, 2017 at 11:39 am

Alhamdulillah…

TQ…saya layak bagi wakil ibu kami…
sbb kami tinggal bersama ibubapa kami…

Reply

Aien August 22, 2017 at 11:57 pm

Mcm mane nk mohon..sy xlayak..

Reply

Benjamin david @ benjamin enih August 25, 2017 at 4:51 pm

Layak tpi sehingga kini blum dpt decoder mytv.

Reply

Rozaimie Bin Radzi August 26, 2017 at 4:23 pm

Saya sudah berkahwin dan saya juga penerima brim dan saya sudah cek yang saya layak terima MYTV ini tetapi hingga ke hari ni,jam ini,minit ini,dan saat ini saya belum terima pun MYTV ini bayangnya pun tak nampak mana janji manis tu..mohon pihak yang berwajib cek kembali status saya..
Terima Kasih.

Reply

RAJA SAHAR RAJA SULAIMAN August 26, 2017 at 7:16 pm

Sampai sekarang saya belum terima decoder kp no 0410435331

Reply

SILMAH BINTI ABDUL RAZAK September 3, 2017 at 8:33 pm

assalamualaikum… bagi pihak yang brtngungjawab..tloneg bagi kptusan sama ada decoder MYTV brjaya d hantar atau mcam mana..

Reply

Caroline Anthony September 5, 2017 at 8:20 pm

nama tersenarai layak tapi sampai sekarang belom terima ape2 pon..

Reply

MIOR SHAMSUDIN BIN MIOR SHARIF September 12, 2017 at 1:04 pm

Harap lebih peka dan dapat memberi segala respon bagi persoalan yang ramai penerima yang layak ajukan..
Dan saya juga selaku wakil bagi pihak yang layak menerima mytv ini tidak pasti akan mytv yang di berikan..hubungi pihak yang berkenaan adalah lebih baik bagi memastikan decoder sudah di terima atau belum..

Reply

Mohd Isa bin Mat din September 13, 2017 at 6:08 pm

Semak permohonan dekoder percuma

Reply

mohd zakaria majid September 17, 2017 at 8:17 pm

611103075009

Reply

aznan September 26, 2017 at 11:15 pm

1

Reply

Ibrahim bin uyag September 30, 2017 at 11:16 pm

Terpilih tapi tak dapat lg.

Reply

Mohd suhaimee bin hamzah October 1, 2017 at 12:56 pm

Saya terpilih dapat mytv percuma tapi tak ada pun… Ni no sy 0182418640

Reply

muzafar bin abu talib October 17, 2017 at 12:29 am

Maaf, ayah, saya terpilih memiliki mytv percuma ini, tapi mengapa sampai sekarang tak dapat lagi. Takut juga terlepas. Harap ada jawapan dari pihak tuan.

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: