(Video) “Free Je Tengok Seluar Dalam Aku” – KM Kongsi Video

HTML5 SILA KLIK [X] UNTUK TUTUP Button Close

Belum reda lagi isu tarian seksi di majlis perkahwinan adik kepada KM, Ahya Rosli tempoh hari, KM kembali lagi dengan video terbaharunya di Instagram dengan caption “Free ja tengok spenda aku 🤪
Terselak pun xpe… confidence ja poen bersih bebas keputihan”.

Anak kepada pelakon Normah Damanhuri itu pada mulanya mendedahkan bahagian pehanya sehingga ternampak seluar dalam semasa mempromosikan produk tersebut sambil menggosok-gosok pehanya.

Yang peliknya, dah tahu video nampak seluar dalam, dia ni tetap juga nak kongsikan kepada umum di Instagram.

Apa lagi, netizen pun tak puas hati dan ada yang memberi kecaman serta ada juga yang memberi teguran untuk menutup aurat.

VIDEO KM NAMPAK SELUAR DALAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Carian Anda :

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*